Velkommen

Velkommen til Fænøsund Sejlforening.

Vi er en hyggelig lille klub beliggende i de skønneste omgivelser ved Middelfart Marina og vi har Danmarks smukkeste sejladsområde lige uden for døren.

Klubben har flere formål. Bl.a at være centrum for et godt og socialt liv. Klubbens medlemmer har mange forskellige interesser men den røde tråd er at alle elsker havet og miljøet i Marinaen. Det er dog ikke alle medlemmer der har en båd og det er ikke et krav for medlemskab. Har man en båd, er det lige gyldigt hvilken slags båd det er.

Man kan mødes i klubben hele året og der er altid nogen man kan få sig en god snak med mens man sidder over en kop kaffe og ser ud over havet og livet i Marinaen. Er vejret ikke lige så indbydende til udendørs aktivitet, så står der et billardbord som flittigt benyttes af medlemmerne. Kom og se at det ikke behøver at være så kinesisk at være medlem. Læs meget mere under "bliv medlem" . Du får rigtig mange fordele og ikke mindst så får du/I et dejligt sted at mødes hvor man kan udveksle gode (eller dårlige) erfaringer om alt mellem himmel og hav. Alle er velkomne, både unge og ældre.....og gamle ;-) Jo flere, jo sjovere.

Vis stort kort

Sidst opdateret 26.04.2019

Middelfart vejr
RSS-feed
Fænøsund Sejlforening
Tidligere aktiviteter er under opbygning.